Image
Επιλογής
| ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
| ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ | 3 |
| ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Επιλογής Ενεργειακής Κατεύθυνσης (ΕΕΚ) |
| ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα μαθήματα. Εντούτοις, οι φοιτητές και φοιτήτριες θα πρέπει να έχουν ήδη ικανοποιητική γνώση σε Μαθηματικά, Φυσική, Θερμοδυναμική και Μηχανές Εσωτερικής Καύσης. |
| ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνική |
| ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Όχι |
|
Στόχοι του μαθήματος είναι:
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής /-τρια θα είναι σε θέση να:
|
| Γενικές Ικανότητες |
|
Οι φοιτητές αποκτούν αυξημένες ικανότητες για:
|
| Καύση - Ανάφλεξη και Συστήματα Ανάφλεξης - Χρονισμός και Κτύπημα (Πειράκια) στις ΜΕΚ - Σχηματισμός Καυσίμου Μίγματος στον Κινητήρα Όττο - Εκπομπές Ρύπων και Εγκατάσταση καταλύτη στον Κινητήρα Όττο - σχηματισμός Καυσίμου Μίγματος Στον Κινητήρα Diesel - Εκπομπές Ρύπων Στον Κινητήρα Diesel - Κινηματική και Δυναμική των ΜΕΚ - Διαγράμματα Ροπών ΜΕΚ - Ζυγοστάθμιση Δυνάμεων και Ροπών – Μαζών - Υπερτροφοδοτηση - Εργαστηριακές Ασκήσεις ΜΕΚ - Ασκήσεις Υπολογισμών ΜΕΚ. |
| ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Πρόσωπο με πρόσωπο: Στην τάξη και στο εργαστήριο ΜΕΚ. | ||||||||||
| ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση διαφανειών στις παραδόσεις. Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας (θεωρίας και εργαστηρίων) μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class Εξειδικευμένος εξοπλισμός εργαστηρίου ΜΕΚ. |
||||||||||
| ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||
| ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Γλώσσα Αξιολόγησης: Ελληνική Ι. Γραπτή τελική εξέταση θεωρίας που περιλαμβάνει:
ΙΙ. Εξέταση εργαστηρίου που περιλαμβάνει:
Η αξιολόγηση των φοιτητών είναι προσβάσιμη από αυτούς για επεξηγήσεις αναφορικά με τα λάθη τους. |
|